maandag 13 februari 2012

kiezen

De afgelopen maanden heb ik geworsteld met het verdelen van mijn aandacht en energie aan twee bedrijven, Ruimte voor Rituelen en de Haagse stembevrijders. Tijdens een adviesgesprek bij Jan de Dreu werd het ons alledrie duidelijk dat je voor de volle 100% moet gaan voor één bedrijf als je dat echt van de grond wilt krijgen. Ik heb opnieuw gekozen voor mijn bedrijf, welhaast op een diepere laag. De middag na ons gesprek over de afronding kwamen er meteen twee opdrachten binnen, voor mij een teken van de kosmos dat het besluit goed is. Ook droomde ik dat een tijger en een leeuw vanuit de duinen een pad insloegen naar de stad, en dat een olifantje op een kar ging zitten met twee paarden ervoor en hen aanspoorde om een pad door de duinen parallel aan de zee te vervolgen. Een duidelijk beeld.
Met pijn in mijn hart verlaat ik mijn collega's, neem ik afscheid van al die mensen die de moed hebben naar een workshop te komen om hun stem bevrijden en van workshops die ik met veel plezier heb gegeven. Ook neem ik afscheid van het Haagse Lied van de Ziel, waar ik met hart en ziel het muzikale deel heb begeleid. Van muziek, mantra's en liederen neem ik geen afscheid, deze zal ik op passende wijze inzetten bij mijn werk en workshops rond belangrijke overgangsmomenten in het leven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten